25 grudnia 2009

KONKURS , WYGRAJ 100 SD !!!!

Kolejny konkurs , tym razem do wygrania niezła sumka 100 STARDOLLARÓW !!!
Weź w nim udział ! 
 O co w nim chodzi : 
Jest to konkurs wymagający twojej kreatywności , konkurs nosi nazwę " Winter Style "
Aby się zakwalifikować musisz : 
* Zrób metamorfozę makijażową twojej dolki. Wyślij nam screen.

* Stworzyć scenerię o tamatyce zimowej ( Z zapisanym makijażem dolki z punktu 1 ) i również prześlij nam screen scenerii .
* Zrób metamorfozę ubraniową twojej dolki ( nie musi być umieszczona w scenerii ) i daj nam screen .
* Napisz , co zamierzałaś/eś przedstawić tym wyglądem.


TRZYMAJCIE SIĘ TEMATU ! TEMAT TO " WINTER STYLE !
Złożone z wszystkich podpunktów prace przesyłajcie na Stardollinparis@o2.pl
Jeśli się zgłaszasz , pisz w komentarzu ! 

ZGŁOSZENIA WYSYŁAJCIE DO 2.01.2010 ! zwycięzce ogłosimy 4.01.2010

37 komentarzy:

  1. jak skopiować screeny?
    bo nie wiem a jestem chętna zgłosić się do konkursu

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Powiedz mi tylko, makijaż ma być świąteczny, tak?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zg sie ! olaaa90 a do kiedy to trzeba przeslać ?

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się ;)

    stardoll-

    login stylelady1772

    OdpowiedzUsuń
  5. jednak nie bo nie jestem juz ss

    stylelady1772

    OdpowiedzUsuń
  6. a jak wysłać screen?

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszm się ;))

    na stardoll : szalona1223

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sie zgłaszam!!!

    Mój login na StarDoll: ZetuS

    p.s kiedy bedziesz wybierac kto wygrał?

    OdpowiedzUsuń
  9. zglaszam sie i nazywam sie misskejti20

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się

    JoAsia2777

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się

    Kama_120

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej ;)
    Zgłaszam się na konkurs. Własciwie juz przesyłam wszystko co potrzebne ;)
    Pozdrawiam
    Alyss1993

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej.
    Zgłaszam się do konkursu .
    kreconowlosa12

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się mój nick: ixter

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się tomek11111

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłasszam się
    NikasiaXd na sd

    OdpowiedzUsuń
  17. zg się, a jak w scenari wyglądam jak księżniczka to czy w tej metamorfozie musze też wyglądać jak księżniczka ?czy moge ubrać się normalnie (mam na myśli:kurtka spodnie itp.)? a i czy moge zmienić do metamorfozy fryzure i makijaż?

    mój nick B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam sie

    OdpowiedzUsuń
  19. written by Patkaa00727 grudnia 2009 02:06

    Zg sie:)
    Patkaa007 mój nick na stardoll :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zglaszam sie moj nick na stardollu to karolka342

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się
    STARDOLL-mój nick .xXklaudiaXx.

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się! prześle screeny w załącznikach
    mój nick mysister1998

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się

    Maja10012

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się:)

    kina614

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się
    Misolka626

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam Się wysłałam już wszystko

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedy wyniki??:)

    OdpowiedzUsuń