28 grudnia 2009

Wywiad z jedną ze zwyciężczyń konkursu projektanckiego - Martittą12345.


1. Sądzę, że duża część Polsko-Stardollowej społeczności skacze z radości po łóżku, z powodu Twojego sukcesu. Czym inspirowałaś się wykonując projekty?
Sama wymyślałam takie projekty, które chciałabym mieć na swojej dollce. Chciałam alby były kolorowe, ciekawe i wpisywały się w obowiązujące trendy.
2. Co czułaś, kiedy dowiedziałaś się, że jesteś jedną z 10 na ponad czterdzieści milionów użytkowniczek?
Bardzo się ucieszyłam . Nie wiedziałam ze moje projekty aż tak spodobają się użytkowniczkom oraz załodze stardoll.
3. Czy jesteś zadowolona z graficznego wykonania Twojego projektu przez adminów?
Tak. Projekty są dopracowane i bardzo ładnie wyglądają na lalce.
4. Jaka jesteś w rzeczywistości? Jakie masz plany na przyszłość? Plany na przyszłość?? hmmm.. tego jeszcze dokładnie nie wiem ;) Trudno mi opisać jaka jestem w rzeczywistości. Moi znajomi najlepiej to wiedzą:D
5. Polska odniosła nie mały sukces. Nie boisz się teraz lawiny komentarzy, próśb, wiadomości?
Miło jest dostawać komentarze ;) Od kiedy do sklepów weszła moja sukienka posypało się mnóstwo komentarzy i zaproszeń do przyjaciół. Bardzo chętnie czytam komentarze i staram się na nie odpisywać ;) Jutro do sklepów trafi mój kombinezon, więc znów zasypie mnie lawina miłych komentarzy ;)
6. Co jest Twoim największym marzeniem? Mam mnóstwo marzeń ;) Ale narazie nie zdradzam ich nikomu ;P
7.Dziękuję za wywiad i życzę dalszych sukcesów :>
dzięki ;)

Jak widać- sukces można osiągnąć, jeśli tylko bardzo tego się chce. Wywiad przeprowadziła clevleen__ .

5 komentarzy:

  1. Fajnie że zrobiłaś wywiad:)
    W swoim imieniu dzieki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba jej się ta rózowa sukienka?! STARDOLL JĄ ZNISZCZYŁ! Byłą taka piekna...
    p.s. mogłabym się zgłosić do metamorfozy ubraniowej? widziałam, ze robisz :P

    OdpowiedzUsuń
  3. potworne te ciuchy które zaprojektowała, było wiele lepszych, które się nie przebiły, beznadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wywiad :)
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  5. super że zrobiłaś wywiad

    OdpowiedzUsuń