15 stycznia 2010

Ikona polskiego stylu odeszła ze Stardoll...

Jeszcze wczoraj z nami był, choć jego prezentacja jednoznacznie potwierdzała informacje, że odchodzi.
Chodzi oczywiście o LuvinCherrys. Z pewnością będzie brakowało nam Jego poczucia stylu i kreatywności oraz wspaniałych scenerii. Dla wielu z nas był inspiracją modową. Wygrał również konkurs SezaamModels i zagościł na okładce tego też magazynu. Jak wczoraj przeczytałam w jego kg, pisał coś w tym stylu: "Stardoll to gówno. Trzeba wiedzieć kiedy wyciągnąć z niego rękę". My życzymy powodzenia Krystianowi w jego realnym życiu i dajemy kilka jego wspaniałych prac:




5 komentarzy:

  1. Ooooooo, nie.To straszne.Mogłabyś napisać o nim coś więcej bardzo proszę. ;]
    Paula5959

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra te scenerie ale jak klikam w wyszukiwarke zeby go znalezc to go nie ma czy dobrze napisalac nick?

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie też nie moge znaleść

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy wy umiecie czytać? ODSZEDŁ

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomóżcie!!!Ktoś na stardoll ukradł mi konto coconutmuffin to moje konto teraz jestem na fallenkaangelka lub missgliwic napiszcie do adminów że ktoś ukradł coconutmuffin konto prosze to dla mnie wiele znaczy!!!Bo mam 9 lat.

    OdpowiedzUsuń